Ułatwienia dostępu

Menu główne

Menu główne

Zgłoszenia usunięcia azbestu Urząd Gminy przyjmuje do 20 maja 2022r.

Udostępnił: 

Facebook
Platforma X
Drukuj
E-mail

 

     Wójt Gminy Biskupiec ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Biskupiec  w 2022 r. Dotacja na ten cel pozyskiwana jest z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie przy udziale środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

 O wsparcie mogą ubiegać się osoby fizyczne, jednostki sektora finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe oraz wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną.

  Zadanie będzie realizowane pod warunkiem otrzymania przez Gminę Biskupiec dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.

   Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest. Wykonawcą zadania obejmującego powyższe prace na terenie gminy będzie firma wyłoniona przez tut. Urząd w drodze przetargu. Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć.

 

W związku z ogłoszonym konkursem przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie zgłoszenia należy dokonać w terminie do dnia 20 maja 2022 r. w Urzędzie Gminy w Biskupcu w pokoju nr 9.

 

Wzór wniosku można pobrać w siedzibie Urzędu Gminy w Biskupcu  ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, w pok. nr 9 lub klinknąć na link poniżej.

Wniosek