Sekretarz Gminy Biskupiec
mgr Julia Baranowska
tel. (56) 47 47 972
e-mail: sekretarz@gminabiskupiec.pl
Sekretarz w Urzędzie:
- pomaga Wójtowi w kierowaniu Urzędem,
- zapewnia w powierzonym mu zakresie realizację zadań Urzędu i Gminy,
- koordynuje działalność komórek organizacyjnych Urzędu,
- zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu, w tym pracy biurowej oraz obsługi interesantów,
- zapewnia dyscyplinę pracy w Urzędzie,
- nadzoruje przygotowanie projektów uchwał: organów Gminy, aktów wewnętrznego zarządzania, Statutu Gminy, Statutu Sołectwa, Regulaminu Organizacyjnego, zakresów czynności pracowników,
- nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej,
- koordynuje doskonalenie zawodowe pracowników Urzędu,
- koordynuje organizację narad z sołtysami,
- koordynuje wykonywanie przez Urząd zadań dodatkowych wynikających z ustaw lub określonych potrzeb (wybory, referenda, spisy statystyczne itp.),
- nadzoruje planowanie urlopów w Urzędzie oraz w porozumieniu z Wójtem udziela urlopów pracownikom,
- zapewnia przez Urząd sprawną obsługę Rady i jej organów,
- wnioskuje o podjęcie przez Wójta działań w ramach nadzoru nad gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
- kontroluje działalność komórek organizacyjnych Urzędu,
- przyjmuje ustne oświadczenie woli spadkobierców,
- prowadzi rejestr zarządzeń Wójta,
- wydaje z upoważnienia Wójta decyzje, zaświadczenia i urzędowe poświadczenia,
- pełni funkcję kierownika urzędu w razie nieobecności Wójta,
- wykonuje inne zadania Gminy i Urzędu z upoważnienia Wójta.