Ułatwienia dostępu

Menu główne

Menu główne

Sekretarz Gminy

Facebook
Platforma X
Drukuj
E-mail

Sekretarz Gminy Biskupiec
mgr Julia Baranowska

     tel. (56) 47 47 972
  e-mail: sekretarz@gminabiskupiec.pl

Sekretarz w Urzędzie:

  1. pomaga Wójtowi w kierowaniu Urzędem,
  2. zapewnia w powierzonym mu zakresie realizację zadań Urzędu i Gminy,
  3. koordynuje działalność komórek organizacyjnych Urzędu,
  4. zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu, w tym pracy biurowej oraz obsługi interesantów,
  5. zapewnia dyscyplinę pracy w Urzędzie,
  6. nadzoruje przygotowanie projektów uchwał: organów Gminy, aktów wewnętrznego zarządzania, Statutu Gminy, Statutu Sołectwa, Regulaminu Organizacyjnego, zakresów czynności pracowników,
  7. nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej,
  8. koordynuje doskonalenie zawodowe pracowników Urzędu,
  9. koordynuje organizację narad z sołtysami,
  10. koordynuje wykonywanie przez Urząd zadań dodatkowych wynikających z ustaw lub określonych potrzeb (wybory, referenda, spisy statystyczne itp.),
  11. nadzoruje planowanie urlopów w Urzędzie oraz w porozumieniu z Wójtem udziela urlopów pracownikom,
  12. zapewnia przez Urząd sprawną obsługę Rady i jej organów,
  13. wnioskuje o podjęcie przez Wójta działań w ramach nadzoru nad gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
  14. kontroluje działalność komórek organizacyjnych Urzędu,
  15. przyjmuje ustne oświadczenie woli spadkobierców,
  16. prowadzi rejestr zarządzeń Wójta,
  17. wydaje z upoważnienia Wójta decyzje, zaświadczenia i urzędowe poświadczenia,
  18. pełni funkcję kierownika urzędu w razie nieobecności Wójta,
  19. wykonuje inne zadania Gminy i Urzędu z upoważnienia Wójta.

Autor: